Rejestry, ewidencje, archiwa
- księga zarządzeń dyrektora szkoły,
- księga zastępstw,
- spis inwentaryzacyjny,
- planowanie, sprawozdawczość,
- rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego),
- rejestr wydanych legitymacji uczniowskich,
- rejestr wydanych kart rowerowych
- ewidencja uczniów w szkole,
- księgi dzieci zamieszkałych w rejonie szkoły (dla celów kontroli realizacji obowiązku szkolnego),
- ewidencja świadectw szkolnych,
- rejestr korespondencji,
- ewidencja delegacji służbowych,
- ewidencja czasu pracy,
- ewidencja pieczęci i pieczątek,
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
- protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
- zestawienia raportów miesięcznych stołówki szkolnej,
- dokumentacja HACCAP,
- dokumentacja oceny ryzyka zawodowego,
- rejestr wypadków przy pracy i wypadków uczniów,
- archiwum szkolne
Zasady udostępniania dokumentów:
- Osoba starająca się o wgląd do dokumentów powinna złożyć podanie w sekretariacie szkoły lub elektronicznie.
- Nauczyciele i pracownicy szkoły mogą ustnie zgłosić prośbę o wgląd na miejscu do dokumentów dotyczących spraw osobistych lub szkolnych z zachowaniem Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
- Rejestry i ewidencje są udostępniane powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 27-03-2022 - Edycja treści
- 05-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 736